Civic jest bez wątpienia jednym z najpopularniejszych modeli japońskiego producenta. Nie dziwi więc fakt, iż „forma” kompaktu Hondy jest bardzo ważna. Właśnie dlatego zdecydowano sie na pierwszy lifting wersji sedan.
I ten krok nie jest dla nas żadnym zaskoczeniem, bowiem przypadku wersji 4-drzwiowej, Japończycy się nie postarali. Widać to było oczywiście w tylnej części nadwozia, która emanowała brakiem charakteru. Teraz Honda naprawiła swój błąd i samochód robi dużo lepsze wrażenie. Z przodu zmiany są dyskretne – pojawił się jedynie nowy grill. Tylna część karoserii zyskała natomiast na urodzie dzięki większym i dużo ładniejszym lampom oraz nieco przestylizowanej klapie bagażnika.
Pod maską znajdzie się oczywiście bezawaryjny silnik 1,8 i-VTEC o mocy 142 KM i momencie obrotowym na poziomie 174 Nm.
Autor: Wojciech Krzemiński
Źródło: Worldcarfans