w

Citroen C3 2020 – lifting

Francuski przedstawiciel segmentu B jest na rynku od 2016 roku. Po czterech latach doczekał się kuracji odmładzającej, która ma za zadanie podtrzymać zainteresowanie klientów.

Sylwetka pozostała oczywiście ta sama, ale zmienił się nieco pas przedni. Teraz zdobią go reflektory o nowym kształcie i przeprojektowany grill. Nie zabrakło także innych paneli Airbump. Nowość stanowią także lakiery, okleiny i wzory felg.

Świeżość dotarła również do wnętrza. Pojawiły się tu nowe panele ozdobne (w tym imitacja drewna) i tapicerki z atrakcyjnymi wzorami. Pod maską nie będzie żadnych rewolucji. Dalej fundamentem oferty są 1,2-litrowe jednostki PureTech generujące od 82 do 110 KM. W cenniku powinien pozostać także 100-konny diesel 1.5 BlueHDi. Za przenoszenie mocy na przednią oś będą odpowiadały przekładnie manualne (5- i 6-biegowa) oraz 6-biegowy automat.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rowerzysta i jego sposób na pieszych chodzących po ścieżce (Video)

CUPRA Leon 2021 – hot hatch stanie się hybrydą!