Francuski przedstawiciel segmentu B jest na rynku od 2016 roku. Po czterech latach doczekał się kuracji odmładzającej, która ma za zadanie podtrzymać zainteresowanie klientów.
Sylwetka pozostała oczywiście ta sama, ale zmienił się nieco pas przedni. Teraz zdobią go reflektory o nowym kształcie i przeprojektowany grill. Nie zabrakło także innych paneli Airbump. Nowość stanowią także lakiery, okleiny i wzory felg.
Świeżość dotarła również do wnętrza. Pojawiły się tu nowe panele ozdobne (w tym imitacja drewna) i tapicerki z atrakcyjnymi wzorami. Pod maską nie będzie żadnych rewolucji. Dalej fundamentem oferty są 1,2-litrowe jednostki PureTech generujące od 82 do 110 KM. W cenniku powinien pozostać także 100-konny diesel 1.5 BlueHDi. Za przenoszenie mocy na przednią oś będą odpowiadały przekładnie manualne (5- i 6-biegowa) oraz 6-biegowy automat.