w

Cadillac ATS-L

Paradoks europejskiego rynku motoryzacyjnego polega na tym, że mamy największe wymagania, a najmniej kupujemy. Z kolei paradoks rynku chińskiego polega na tym, że tamtejsze społeczeństwo ma znacznie niższą średnią wzrostu, a kupuje najwięcej  przedłużonych samochodów…

cadillac_ats-l_2014_1 cadillac_ats-l_2014_2

Nowym dowodem potwierdzającym ten trend jest Cadillac ATS w wersji L, czyli long. Rozstaw osi wzrósł o 85 mm – do 2860 mm. Co za tym idzie, zwiększyła się także długość ( z 4644 do 4730 mm) i szerokość (o 19 mm) karoserii. Pod maską znajdzie się 2-litrowy turbodoładowany silnik z rodziny SIDI generujący 279 KM i 400 Nm. Dzięki niemu auto będzie osiągało setkę w 6,2 sekundy. ATS-L trafi do chińskich salonów trafi w połowie przyszłego miesiąca.

 

Źródło: WCF

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mercedes E350 McChip

Silnik 1.6 CRDi – problemy, awarie, historia, eksploatacja