w

BMW tworzy profil kupującego serię 2 Active Tourer

Zanim jakikolwiek model samochodu trafi na rynek, cały sztab ludzi ocenia jego szanse. Tak przynajmniej jest w cywilizowanych firmach. A do nich bez wątpienia należy BMW, które stara się określić profil kupującego serię 2 Active Tourer.

bmw_2_series_active_tourer_2014_1

Według szacunków marki, dla około 75% klientów, Active Tourer będzie pierwszym BMW w ich życiu. To oznacza, że bawarski producent chce przyciągnąć do salonów nie stałych bywalców, tylko zupełnie nową klientelę, która poszukuje rodzinnego auta. Warto zaznaczyć, że ten model będzie pierwszym minivanem marki i do tego z napędem na przednią oś.

bmw_2_series_active_tourer_2014_6

Mimo tego spodziewamy się świetnego prowadzenia i wysokiej jakości wykonania. Co ciekawe, w planach jest także wariant 7-osobowy. Czekamy z niecierpliwością aż trafi na p0lski rynek.

 

Źródło: WCF

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

BMW M235i Track Edition

Replika Bugatti Veyrona