w

BMW Serii 3 Touring 2019 oficjalnie

Nowa generacja Serii 3 doczekała się praktycznej odmiany nadwoziowej. Oto Touring, czyli kombi klasy średniej premium w pełnej okazałości.

Bawarskie auto ma 4 709 mm długości, 1 827 mm szerokości i 1 470 mm wysokości oraz 2851 mm rozstawu osi. To oznacza, że urosło. Design pasa przedniego czerpie garściami z sedana, co oznacza świetnie prezentujące się reflektory, dwuczęściowy grill i zgrabne przetłoczenia. Z tyłu dominuje wyraźnie pochylona szyba, podłużne lampy zachodzące na klapę i masywny zderzak.

Kokpit został oczywiście przejęty z wersji 4-drzwiowej. Mamy więc do czynienia z wysoką jakością materiałów, bogactwem high-tech i najnowszym wcieleniem systemu iDrive. Poza tym, we wnętrzu zmieszczą się 4 dorosłe osoby i odbędą wygodną podróż. Pod szeroką pokrywą bagażnika kryje się 500 litrów wolnej przestrzeni. Nie zabrakło tu dodatkowych siatek, wnęk i łatwego systemu składania drugiego rzędu, który umożliwia zwiększenie pojemności do 1510 litrów.

Początkowo w ofercie znajdzie się sześć wersji silnikowych. Trzy benzyniaki oraz trzy diesle:
– 320i (184 KM)
– 330i (258 KM)
– M340i xDrive (374 KM)
– 318d (150 KM)
– 320d (190 KM)
– 330d xDrive (265 KM)

Dwa słabsze silniki wysokoprężne są bazowo zintegrowane z 6-biegowym manualem. W pozostałych przypadkach można liczyć na seryjny 8-biegowy automat. Auto będzie dostępne w czterech regularnych wariantach wyposażenia: Advantage, Sport Line, Luxury Line i M Sport. Sprzedaż ruszy pod koniec września.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bentley Flying Spur 2020 oficjalnie

Wymuszenie i kolizja – z udziałem Tesli (Video)