Tuner SKN najwyraźniej postanowił być szczery wobec swoich klientów i ?uterenowione? Audi Q3, które w rzeczywistości niespecjalnie nadaje się do naprawdę ostrej jazdy z dala od asfaltu lub równego szutru, do reszty pozbawił takich właściwości, obniżając zawieszenie za pomocą sprężyn marki H&R. Dodatkowo, różnice pomiędzy prześwitem przodu a tyłu auta wydają się dość znaczne (-40 mm – przód, -15 mm – tył),
Do najmniejszego crossovera niemieckiego producenta SKN przygotował dwa pakiety tuningowe: Stufe 1 (209 KM i 353 Nm) i Stufe 2 (223 KM i 378 Nm). Seryjnie, słabsza odmiana 2-litrowej benzynowej jednostki generuje 170 KM i 280 Nm, co daje 8,7 sekundy w sprincie do ?setki?.
Po wybraniu jednego z dwóch pakietów i zmodyfikowanej wysokości zawieszenia, klientowi pozostaje wybór felg, których gama ogranicza się do trzech opcji: dwóch wariantów 19-calowych i jednego 20-calowego.
Autor: Miłosz Bagiński
Źródło: SKN