w

Alfa Romeo Giulia oficjalnie

Czekaliśmy, czekaliśmy i się doczekaliśmy. Oto Giulia w pełnej okazałości!

alfa_romeo_giulia_qv_2015_2

Design robi wrażenie. Przód, który zdobią zadziornie spoglądające reflektory, masywny zderzak i charakterystyczny grill prezentuje się bardzie okazale. Tylna część karoserii to ostre linie lamp, mocno pochylona szyba i wyraźnie ścięta klapa. Samochód wygląda naprawdę godnie, ale nie ma już w sobie tej typowej lekkości, którą charakteryzowały się Alfy sprzed lat. Wydaje się być mieszanką stylistyczną różnych samochodów. Dodajmy, że udaną mieszanką.

alfa_romeo_giulia_qv_2015_3

Topowa odmiana, czyli taka jaką poznaliśmy, to Quadrifoglio Verde. Pod jej maską pracuje jednostka V6 o mocy 510 KM, która powstała przy współpracy z Ferrari. Cały potencjał silnika trafia na oś tylną. Sprint do setki ma zajmować jedynie 3,9 sekundy! Według zapewnień przedstawicieli Alfy, rozkład masy Giulii to 50:50, co oznacza pierwszy istotny fakt zdradzający dobre prowadzenie auta.  BMW M3 (serii 3), a także Mercedes-Benz klasy C AMG będą miały wyjątkowo groźnego konkurenta. Pozostaje już tylko czekać na debiut „normalnych” wersji i ujawnienie cennika.

 

Źródło: WCF

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ferrari California T Tailor Made

McLaren P1 MSO Alain Prost Edition